fredag, februari 02, 2007

Penang 4

Jag, dvs Stefan, blir alltid döpt till de mest konstiga namn när jag reser utomlands. För tillfället heter jag mr Handsome. På Cooköarna hette jag Nuts Hansson.

Mr Handsome och hans fru gjorde båda en jättegroda igår då vi ännu en gång hittade en ny Xavier. Denna gång var även fru Handsome inblandad i missförståndet. Mannen ifråga var bildlik originalet och hade samma attribut. Felet var bara att det inte var Xavier. Emellertid och emedan blev det en munter träff och en ny bekantskap.

Idag upptäckte vi att det är ytterligare en dag kvar innan vi reser hem. Man blir lite snurrig av datumlinjer och tidsomställningar, men som det ser ut just nu kommer vi hem 4 februari, tror jag...

Vi har idag inköpt en present åt Ulla-Bella. Ledtråden till gåvan är 888. Kan ni gissa vad?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

En telefon.

7:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home